"vad är ditt livsmål?"

konstig dag!

morgonen började bra, satt på spårvagnen då en skolklass från min gamla skola kom på, och herregud vad de frågade saker, frågor som "vad är ditt livsmål i livet", jag frågade sen vad han har för livsmål i livet och han svarade "jag har alltid viljat klappa vilda tigrar, det är mitt livsmål". så sött!

sen i skolan var det knas, satt typ och målade på lektionen typ bara på min arm x)

sen hem till cb och där var winnie, hon gav mig en födelsedagspresent så söt hon var :D fick en berlock till mitt tomas sabo armband!!! <3
hos cb åt vi kladdkaka och kollade på eclipse! och söta cb ska iväg till londoon imon den galningen.

sen hem och blääha.
och pratade med min underbara pojkvän simon och samtidigt spelade fiesta.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0