banäjnskäjl!

känner mig smått duktig, just tränat.
idag blev det dock mindre än hälften av de jag gjorde igår, men är sjuk typ så vill inte bli sjukare (vilket jag har hört att man kan bli :O )
Det blev bara 30 minuters cykling och 50 situps, igår var det 1 timmars cykling och 100 situps och 30 min promenad. blaa bla blaaaa!!

har ju praktik nu, rätt soft ändå, började 12 idag, var i skolan i 2 timmar. imorgon är jag ledig ^^
så jag ska iväg till simon nu och sova där hade jag tänkt.

och jag behöver filmtips! jag har typ kollat på 4 filmer per dag de senare dagarna så jag har inga kvar på lager :O



btw jag hatar mitt håååår!!!

puss och kram!

klassssssiker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0