nu börjar den 5 veckors långa praktiken..

började i skolan idag
eller inte precis, jag var i skolan idag en halvtimma för att få veta vilka grupper och vilken praktik jag ska ha i 5 veckor.
Jag fick att projekt på bris då man ska hålla på med en utställning på något museeum, typ de bästa av de praktikplatserna enligt mig. Förhoppningsvis blir det lite mer jobb hemma typ.


jag har kommmit på att jullovet som var kändes mer som en lång långhelg. Var mest med simon, vi har haft det baooutaMYS!! och sen har jag varit lite hemma eller typ varit gäster hos folk, eller haft gäster, vi har haft de gamla vanliga traditionssaker.


här är en gammal bild från när jag var liten, denna bilden var på framsidan av gp för ett bra himla tag sen på en julafton, anledningen varför jag står som jag gör är att jag är blyg för tomten (tomten på nk).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0